9 Eylül 2009 Çarşamba

TUVALET EĞİTİMİ

Posta kutuma gelen bu iletiyi paylaşmak istedim.

Bebekler, "Tuvalet İleşimi" Adlı Yöntemle Bezden Kurtuluyor
"Çişşşşşşşşşşşşş,hadi Bebişim Çişşşşş…"

Amerikalı iki anne tarafından başlatılan ve dünyada hızla yayılan Bezsiz Bebek hareketi, en kısa sürede bebeği bezden kurtarmayı hedefliyor. Bezsiz Bebek uygulayıcıları, kurdukları DiaperBabyFree organizasyonuyla 2004 yılından beri deneyimlerini 75 ülkeye yayılmış takipçileriyle paylaşıyor. Tuvalet İletişimi (Tİ) yöntemi Türkiye'de de genç anneler tarafından uygulanıyor. Christine Gross-Loh tarafından yazılan ve Nesil Yayınları tarafından basılan "Tuvalet Eğitimine Doğal Alternatif Bezsiz Bebek" adlı kitap yöntemin tüm ayrıntılarını anlatıyor. Kitapta okuduklarınız son derece tanıdık gelirse şaşırmayın…

Yeni Aktüel'in son sayısında çıkan ve Necla Bayraktar tarafından kaleme alınan yazının devamını şu adresten okuyabilirsiniz:

http://www.yeniaktuel.com.tr/top103,198@2100.html

2 yorum:

AycA dedi ki...

Sevgili Eren'in anneannesi ,
Gittikçe anneannelerin bloglarının artmasına bayılıyorum. Yeni çıkan dergimizde buna da yer vermek istiyorum umarım sizinle de iletişime geçer güzel şeyler paylaşırız. Dergimiz www.minimui.com adresinde.

Tesadüfen sitenizi buldum. Bu yazıyı aktüeli alamayanlar için kendi arşivimde dursun diye şurada buldum: http://www.pi.web.tr/?p=1389

Yurtdışı eğitim dedi ki...

Ayca'ya kesinlikle katılıyorum.