1 Nisan 2009 Çarşamba

TEYZO' nun HEDİYESİ



Teyzesi Ankara'dan converse almış Eren'e. Aslında kuzeni kendine alınırken bunu da Eren' e alalım demiş. Küçücük bu sevimli ayakkabıyı görünce dayanamamışlardır. Eren doğmadan önce evde ve çevrede küçük çocuk olmadığından çocukla ilgili şeyler dikkatimizi çekmiyordu pek. Eren doğduktan sonra hem diğer çocuklar daha çok dikkatimizi çekiyor, hem de çocuklarla ilgili şeyler.
Kargoya vermiş teyzesi hemen. Biz de kargodan alır almaz giydirdik. Minicik ayaklara, minicik converse. Böylece ilk ayakkabısını giymiş oldu bugün. Hava güzeldi, parka gezmeye götürdük. İlk ayakkabısıyla gezmesini de yapmış oldu. Bu küçüklerin her şeyi şirin oluyor, ayaklarında daha bir şirin gözüktü ayakkabı. Biraz büyüklüğü var ama olsun...

Teşekkür ederiz teyzosu ve kuzeni.

6 yorum:

bahar dedi ki...

merhabalar, bu tatliş bebeği uzun zamandır takip ediyorum. "Hediyeleşmek" üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. Ayrıntılar sayfamda. Sevgiler.

Salime Alan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
elifinmutfagi dedi ki...

salime hanım,
sık olmasada bende blogunuzu takip ediyorum.
bahar hanımın blogu için baharın isminin üstüne gelip tıklarsanız profiline ulaşırsınız,orda blog adresi vardır.
bu arada converselere bende bayılıyorum,yakın zamanda bende kızıma almayı düşünüyorum..

Salime Alan dedi ki...

Elif hanım merhaba,
Bahar hanımın blogunu gezdim. Söylediğiniz bilgiyi sonradan öğrendim. Conversler çok şık ama bana ortopedik gibi gelmedi.O yüzden büyüyene kadar çok sık giydirmeyi düşünmüyoruz.Blogumu takip ettiğiniz için teşekkürler.
Sevgiler

Salime Alan dedi ki...

Elif hanım blogunuzu gezdim, beğendim. Ben de sizi takip edeceğim artık
Sevgiler

Salime Alan dedi ki...

Bahar hanım merhaba,
Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ediyorum.
Sevgiyle