3 Mart 2009 Salı

ÇOCUK OLMAK

Eren' in büyümesini izlerken, gençlikte çocuk büyütmekle, bu yaşta çocuk büyütmenin farklı duygularını yaşıyorum. Gün boyunca yaptıklarını, büyüklerin davranışlarıyla kıyaslıyorum. Ne kadar özgür, içten ve istediğince yaşadığını görüyorum. Ne denli zor uyusa da, uykusu geldiğinde uyuyor, acıktığında yemek istiyor, keyfince gülüyor, gülümsüyor. Bakıyorsunuz gülmek için bahaneler yaratıyor; pişt deseniz kikirdiyor. Gülmeye doyunca başka şeylerle meşgul oluyor. Hep bir işi var; ya oyun oynuyor, ya etrafı inceliyor, gözlüyor, ya da elinin uzandığı her şeyi yakalamaya çalışıyor. Ne isterse onu yapıyor ve yaptırıyor.

İnsanın yeniden çocuk olası geliyor.

1 yorum:

neseersoy dedi ki...

selam,
bende gençken anne olanlardanım , şimdi annem olsaydım tahmni ediyorumki çok daha farklı olurdum ama bir bakıma şimdi 22 yaşında bir kız çocuğuna sahip olmakta çok güzel :-)
sevgilerimle